تشکیل نهمین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان/ فرایندهای قدیمی اصلاح می شود
نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز چهارشنبه 18 مرداد ماه در این معاونت برگزار شد.
نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز چهارشنبه 18 مرداد ماه در این معاونت برگزار شد.
در این نشست که دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر رضایی مشاور معاون درمان و مدیران حوزه ستادی این معاونت حضور داشتند، دکتر رحمانی نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل ها در مراکز درمانی را یکی از وظایف مهم این معاونت دانست.
معاون درمان دانشگاه با اشاره به افزایش کیفیت خدمات درمانی و سطح رضایتمندی مردم بعنوان اهداف مهم حوزه معاونت درمان، تلاش در اصلاح فرایندهای قدیمی و تاکید بر اجرای صحیح برخی از دستورالعمل هایی که به دلیل تکرار از توجه به آنها کمی غافل شده ایم، با نظارت و برنامه ریزی جدی، عامل مهمی در دستیابی به اهداف مهم حوزه درمان دانست.
گفتنی است در این نشست پیرامون اعتباربخشی بیمارستان ها، راه اندازی بخش های تازه تاسیس، زایمان طبیعی و برخی از مسائل و مشکلات حوزه های فعالیت درمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.