اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 12:11
  • بازدید : 544
  • تعداد بازدیدکننده : 489
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با روز ازدواج صورت گرفت؛

تقدیر از دانشجویان برتر و زوج‌های دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه

همزمان با روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت زهرا(س) از دانشجویان برتر و زوج‌های دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در این نشست که با حضور دکتر علی حائری مشاور رییس دانشگاه، دکتر علی اصغر کرامتی نیا مدیر امور شاهد و ایثارگر و چند تن از مدیران حوزه آموزش دانشگاه برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانشجویان برتر و 13 زوج دانشجوی شاهد و ایثارگر تقدیر شد.

 

دکتر کرامتی نیا در این نشست ضمن تبریک روز ازدواج به دانشجویان حاضر برای آنان آرزوی عاقبت به خیری و خوشبختی کرد.

 

وی در ادامه به ارایه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده توسط این مدیریت در سال گذشته پرداخت که اجرای طرح اساتید مشاور، کسب رتبه‌های برتر در جشنواره جایزه ملی ایثار، کسب عنوان مدیریت شاهد و ایثارگر نمونه از سوی وزارت بهداشت، راه اندازی واحد مشاوره دانشجویی برخی از این دستاوردها و اقدامات بود.

 

به گفته دکتر کرامتی نیا هم اکنون ۱۱۳۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته‌ها و مقاطع مختلف دستیاری و ارشد و کارشناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که ۱۵۵ نفر آنان دارای معدل بالای 17 و در زمره دانشجویان برتر دانشگاه قرار دارند.

 

دکتر کرامتی نیا در سخنان خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای رفع چالش‌ها و دغدغه‌های موجود از دانشجویان علاقه‌مند در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در قالب طرح همیار دانشجو دعوت به همکاری کرد.

 

وی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت مسئولان دانشگاه و تلاش همکاران آموزش و حوزه شاهد و ایثارگر، برای دانشجویان حاضر و تمام جوانان آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری کرد.

 

دکتر جمال شمس مدیر مرکز توسعه مطالعات و آموزش پزشکی دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک به دانشجویان و زوج‌های حاضر برای آنان آرزوی سعادت و خوشبختی کرد.

 

این عضو هیئت علمی و روانپزشک دانشگاه در ادامه سخنان خود با بیان توصیه‌هایی کلیدی این زوج‌های جوان را برای دستیابی به یک زندگی زناشویی موفق همراه با آرامش و سعادت راهنمایی کرد.

 

وی به این دانشجویان جوان توصیه کرد همانطور که دین خود را با ازواج کامل کردند سعی کنند در کنار همسر خود با تعقل، تفکر، تدبر و توسل به کمال و تکامل برسند.

 

دکتر علی حائری مشاور رییس دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک به زوج‌های دانشجو برای آنان زندگی توام با عشق و سعادت و خوشبختی آرزو کرد و با اشاره به احادیث و روایاتی توصیه‌های  مهمی را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی مطرح کرد.

 

دکتر حائری با اشاره به این که راه اندازی خوابگاه متاهلی جزو دغدغه های هیئت رییسه دانشگاه است از دانشجویان خواست بین همکلاسی‌های خود ازدواج و فرزنداوری را ترویج کنند.

 

در این نشست زوج‌های دانشجوی شاهد و ایثار گر نیز ضمن بیان سخنانی به ارایه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند که از آن جمله می توان به کمبود خوابگاه متاهلی، اتخاذ تدابیری درخصوص دوره طرح، تخصیص تسهیلات و مرخصی برای فرزنداوری دانشجویان، کارآفرینی و... اشاره کرد.

 

در خاتمه این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زوج‌های برتر دانشجوی ایثارگر و شاهد تقدیر شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 



 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 143314
کلمات کلیدی