اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/02 - 14:18
  • بازدید : 798
  • تعداد بازدید : 241
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از همکاران اعزامی به مناطق سیل زده در بیمارستان امام حسین (ع)

در جلسه هیئت مدیره بیمارستان امام حسین (ع) از همکاران اعزامی به مناطق سیل زده تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در جلسه هیئت مدیره بیمارستان امام حسین (ع) از همکاران اعزامی به مناطق سیل زده تجلیل به عمل آمد .
 
در این جلسه که با حضور دکتر ملک پور "رئیس هیئت مدیره" و سایر اعضا برگزار شد ، از 4 تن از پرسنل اتاق عمل که در حادثه سیل فروردین 98 به این مناطق اعزام شده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
 
متن لوح تقدیر به شرح ذیل است :
بسمه تعالی
 
برآوردن حوائج و نیازمندیهای مؤمن ،از هزار  حجّ مقبول  و آزادی  هزار بنده  بالا تر و والاتر است.
                                                                                                                                                                                                                                          
بدون تردید خدمت رسانی  به  انسانها  در شرایط سخت  و بحرانی و تلاش در جهت ایجاد آرامش روح و جان همنوعان، موهبتی 
است  که  حضرت  یزدان  این  جوهر  بی بدیل  را تنها  به خوبان  و فرزانگان  هر روزگار  ارزانی  داشته  است .تلاشها  و  مجاهدت های  ارزشمند سرکار عا لی  و خلق  جلوه های  روشن  از کوشش های  انسان  دوستانه  در حادثه  ناگوار سیل فروردین 98   شایسته  بهترین  سپاس ها  و  پاسداشت  هاست  .امیدوارم رضای خالق و رضایت خلایق  همیشه  و همواره  در لوح  تقدیر 
و بهشت سرنوشت  شما  متجلی  باشد  و در پناه  مهر ایزدی  سبز   و سربلند   باشید . 
 
دکتر حبیب ملک پور
مدیر عامل بیمارستان  امام حسین (ع)
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 79743
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.