اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/02 - 11:17
  • بازدید : 186
  • تعداد بازدید : 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر مدیر بیمارستان شهدای تجریش از کارکنان واحد بهره وری

مدیر بیمارستان شهدای تجریش به مناسبت فرارسیدن یکم خرداد روزملی بهره وری ضمن حضور درواحد بهره وری از زحمات خالصانه تلاشگران این واحد قدردانی کرد.

 

مدیر بیمارستان شهدای تجریش به مناسبت فرارسیدن  یکم خرداد روزملی بهره وری ضمن حضور درواحد بهره وری از زحمات خالصانه تلاشگران این واحد قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر مقیمی مدیر مرکز و  جمعی از مسئولان ضمن گرامیداشت روز ملی بهره وری از تلاش های واحد بهره وریبیمارستان در اپیدمی کرونا (COVID-19)تقدیر کرد.

 

دکترمقیمی در این دیدار صمیمانه ضمن بیان سخنانی گفت: شما عزیزان نقش ارزنده ای درحفظ و ارتقای سلامت جامعه در دوران همه گیری کرونا ایفا کردید و دستاوردهای ارزشمندی داشته اید.

وی افزود:  امروز بیمارستان در مدیریت هوشمندانه و حفظ و ارتقای سلامت جامعه به درک خوبی از فرهنگ سازمانی رسیده است که به یاری خداوند تا انتهای سال 1400 به موفقیت های بزرگتری نیز دست پیدا خواهیم کرد.

براساس این گزارش بیمارستان شهدای تجریش درسال 99 موفق به دریافت تندیس سیمین بیمارستان بهره ور در دومین جشنواره بیمارستان بهره ور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد و به عنوان یکی از بیمارستان های  برتر دانشگاه در جشنواره معرفی شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 104759
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.