اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/07/17 - 12:02
  • بازدید : 1140
  • تعداد بازدید : 131
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر مسئولان بیمارستان امام حسین(ع) از تلاش های واحد ناجا

ریاست، مدیریت، حراست و روابط عمومی مرکز پزشکی امام حسین(ع) به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی، روز شنبه 15مهرماه از واحد نیروی انتظامی مرکز بازدید کردند.

ریاست، مدیریت، حراست و روابط عمومی مرکز پزشکی امام حسین(ع) به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی، روز شنبه 15مهرماه از واحد نیروی انتظامی مرکز بازدید کردند.
در این دیدار دکتر کریمان رئیس مرکز از تلاش های شبانه روزی این قشر زحمتکش برای برقراری نظم و امنیت مرکز و کشور تشکر و قدردانی کرد و از سختی های این حرفه ابراز اطلاع و از سوی خداوند برای آنان توفیق خدمت را خواستار شد. در ادامه دکتر شجاعی مدیر مرکز نیز از زحمات و تلاش های همکاران نیروی انتظامی مرکز تقدیر به عمل آورد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 52452
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.