اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/28 - 11:11
  • بازدید : 146
  • تعداد بازدید : 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر نمایندگان سازمان بورس از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای تجریش

مدیرنظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس واوراق بهادار از تلاش های مدافعان سلامت بیمارستان شهدای تجریش قدردانی کرد.

مدیرنظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس واوراق بهادار از تلاش های مدافعان سلامت بیمارستان شهدای تجریش قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، میثم فدایی مدیرمالی نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس واوراق بها دار و بانک مشترک ایران ونزوئلا  ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از تلاش های مدافعان سلامت این مرکز تقدیر کرد.

 

دراین بازدید میثم فدایی و هیئت همراه ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان بخش های بستری کرونا بیمارستان از زحمات آنان در راستای خدمت رسانی به بیماران به ویژه در پیک چهارم بیماری کووید 19  و ایام ماه رمضان قدردانی کرد.

 

وی ضمن تبریک عید فطر و اهدای هدایایی به رسم یادبود و قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران درخط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا  برای آنان آرزوی سلامت و توفیق کرد.

 

در این دیدار صمیمانه دکتر خوشنود رییس مرکز نیز ضمن بیان گزارشی از تلاش های مدافعان سلامت این مرکز در اپیدمی کرونا؛ کارگروهی و تیمی تمامی همکاران که به بهترین نحو به ایفای نقش حرفه ای خود پرداختند را شایسته قدردانی برشمرد و  ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر ویروس کرونا از ایران و جهان ریشه کن شود.

انتهای پیام/

کدخبرنگار : 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 104578
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.