اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/09 - 17:21
  • بازدید : 2917
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ثبت نام دانشجویان درسامانه میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز شد

معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و زمانبندی ثبت نام در سامانه انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و زمانبندی ثبت نام در سامانه انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: سامانه انتقال و ميهماني دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي جهت نيمسال اول 97-96 براساس جدول مشروحه ذيل فعال خواهد شد. لذا دانشجویان متقاضی باید طبق برنامه زمانبندی وزارت بهداشت و باهماهنگی دانشگاه مبدا از طریق سامانه به آدرس: http://Guest.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود براساس بازه هاي زماني مشروحه اقدام کنند. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 47128
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.