اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/02 - 11:59
  • بازدید : 2594
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ثبت نام چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه آغاز شد

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را برگزار می کند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را برگزار می کند.


 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ثبت نام مراسم باشکوه چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه آغاز شد. 
 
در همین راستا ثبت نام در این آئین از روز شنبه یکم تیر ماه آغاز و تا روز دوشنبه دهم تیر ماه به مدت 10 روز تداوم دارد.
 
گفتنی است؛ این مراسم باشکوه برای چهارمین سال متوالی به صورت یکپارچه و با حضور دانش آموختگان از رشته های مختلف علوم پزشکی، از کلیه دانشکده های مختلف دانشگاه برگزار می شود. 
لازم به ذکر است دانش آموختگان شرکت کننده در این مراسم در هر رشته و مقطع به صورت جداگانه با لباس و حمایل مختلف حضور خواهند یافت.
 
جهت اطلاع از شیوه نامه این جشن و ثبت نام اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 79714
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.