اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 13:30
  • بازدید : 189
  • تعداد بازدیدکننده : 185
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جذب 20 پزشک متخصص متعهد خدمت ضریب کا در حوزه شهید بهشتی

مراسم معارفه پزشکان متخصص متعهد خدمت(ضریب کا) درمانی و هیئت علمی جدیدالورود با حضور روسای بیمارستانهای شهرستانهای تابعه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت درمان، در این مراسم دکتر ثمره سادات بنی جمالی رییس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان دانشگاه از جذب 20 پزشک متخصص متعهد خدمت ضریب کا در توزیع نیمه دوم سالجاری خبر داد.

 

در این مراسم که روسای بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه(پاکدشت، ورامین، قرچک، دماوند، بومهن و فیروزکوه) حضور داشتند، دکتر ثمره سادات بنی جمالی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی  متخصصان با قوانین و مقررات مربوط به دوران انجام تعهدات و همچنین هماهنگی با روسای بیمارستان‌های تابعه به منظور حضور پرنشاط در محل خدمت عنوان کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با فعالیت این نیروهای جوان، میزان دسترسی و کیفیت ارایه خدمات به مردم در بیمارستان‌های شهرستان‌ها ارتقا یافته و باعث کاهش مراجعه به شهر تهران برای دریافت خدمات درمانی شود.

 

به گفته دکتر بنی جمالی از ابتدای سالجاری تاکنون با تلاش و تعاملات سازنده معاون درمان و معاون فنی حوزه درمان با وزارت بهداشت در حوزه توزیع نیروهای متخصص 55  متخصص متعهد خدمت در رشته‌های تخصصی برای فعالیت در این دانشگاه جذب شدند.

 

رییس اداره تامین و توزیع پزشکان معاونت درمان خاطرنشان کرد که  20  تن از  نیروهای متخصص معرفی شده در رشته‌های داخلی، بیهوشی، رادیولوژی، زنان وزایمان، کودکان، گوش و حلق وبینی، طب فیزیکی و توانبخشی، رادیوانکولوژی ، روانپزشکی و عفونی هستند .

 

به گفته وی این 20 متخصص در بیمارستان‌های زعیم و شهدای پاکدشت، شهید مفتح ورامین، شهید ستاری قرچک، انصار الغدیر بومهن، امام خمینی(ره) فیروزکوه و سوم شعبان وحضرت فاطمه(س) دماوند مشغول به فعالیت خواهند شد و  فرصت مناسبی برای بیمارستانهای مذکور به منظور برنامه‌ریزی برای جذب نیرو به اشکال دیگر(قراردادی و ...) را فراهم می کنند.

 

در ادامه این نشست کارشناسان اداره تامین وتوزیع پزشکان و نیروهای تخصصی به بیان توضیحاتی درخصوص قوانین و مقررات و بخشنامه‌های مربوطه پرداختند و روسای بیمارستانها نیز به سوالات متخصصان پاسخ دادند.

در این مراسم که روسای بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه(پاکدشت، ورامین، قرچک، دماوند، بومهن و فیروزکوه) حضور داشتند، اصغر فتوت رییس امور اداری حوزه درمان بر آشنایی با قوانین و مقررات مربوطه در دوران انجام تعهدات تاکید کرد.

 

براساس این گزارش مراسم معارفه متخصصان متعهد خدمت ضریب کا درمانی و هیئت علمی اعزامی به بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه دانشگاه با حضور روسای بیمارستان‌های مذکور ، رییس اداره تامین و توزیع پزشکان و نیروهای تخصصی و پزشکان مذکور در معاونت درمان برگزار شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 136318
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.