جشن عید غدیر و تجلیل از همکاران سادات در مرکز پزشکی مهدیه
به مناسبت عید غدیر دوشنبه20 شهریورماه مراسم جشنی در مرکز پزشکی درمانی مهدیه برگزار شد.
به مناسبت عید غدیر دوشنبه20 شهریورماه مراسم جشنی در مرکز پزشکی درمانی مهدیه برگزار شد.
در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین صوتی نماینده نهاد رهبری و امام جماعت بیمارستان مهدیه ضمن تبریک این عید بزرگ، درخصوص فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) سخنانی بیان کرد.
درادامه دکتر سید محمد تقی حسینی طباطبایی رئیس مرکز نیز با تبریک این روز عزیز به همکاران، درخصوص واقعه غدیر از منظر تاریخی و اهمیت این واقعه برای حاضران مطالبی را عنوان کرد.
سپس مراسم با اهدای گل توسط ریاست، مدیریت بیمارستان، نماینده نهاد رهبری و مترون مرکز به پرسنل سادات مرکز ادامه یافت و مسوولان ضمن تبریک مجدد به همکاران سادات، از زحمات آنها تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
گفتنی است برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برندگان و اجرای استند آپ کمدی از جمله برنامه های متنوع جشن مذکور بود.