اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/28 - 12:11
  • بازدید : 1322
  • تعداد بازدید : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جشن ورود به کلینیک دانشجویان دندانپزشکی ورودی مهر94 برگزار شد

با تلاش معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جشن ورود به کلینیک دانشجویان دندانپزشکی ورودی مهر94 جهت شروع به کار درکلینیک ها، روز دوشنبه 20 شهریورماه برگزار شد.

با تلاش معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جشن ورود به کلینیک دانشجویان دندانپزشکی ورودی مهر94 جهت شروع به کار درکلینیک ها، روز دوشنبه 20 شهریورماه برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمد جعفریان معاون آموزشی دانشکده، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی- فرهنگی دانشکده و دکتر ماندانا ناصری استاد درس مهارت های ارتباطی کار با بیمار حضور داشتند.
دکتر جعفریان و دکتر آهنگری ضمن تبریک به دانشجویان برای ورود به مرحله جدید از زندگی تحصیلی خود، به ارائه توضیحاتی 
درخصوص مهارت های ارتباطی و اخلاق حرفه ای پرداختند و در ادامه برنامه دکتر ناصری درخصوص درس مهارت های ارتباطی کار با بیمار برای دانشجویان مطالبی را عنوان کرد.  
لازم به ذکر است در مراسم جشن مذکور کتاب مهارت های ارتباطی به دانشجویان اهدا شد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51620
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.