اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/05/21 - 18:45
  • بازدید : 472
  • تعداد بازدید : 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد/جشنواره حکمت، آذرماه برگزار می شود

چهارمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال جاری باحضور دکتر پیوندی رئیس دانشگاه، دکتر خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و سایر اعضاء روز شنبه هفتم مرداد ماه در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

چهارمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال جاری باحضور دکتر پیوندی رئیس دانشگاه، دکتر خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و سایر اعضاء روز شنبه هفتم مرداد ماه در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور هماهنگ کردن برنامه های فرهنگی دانشگاه با چارچوب سیاست ها و ضوابط کلی و همسو با تحقق ارزش های والای فرهنگی دانشگاه، به صورت ماهیانه تشکیل می شود، دكتر پیوندی خواستار کشف استعداد تک تک دانشجویان دانشگاه بالاخص دانشجویان ورودی جدید شده و افزود: تمامی دانشجویان دانشگاه دارای ظرفیت های فراوانی هستند و رسالت دانشگاه به عنوان بزرگ ترین نهاد برای تولید علم و فرهنگ، بالفعل کردن تمامی این استعداد های بالقوه است. 
وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل منظم جلسات در سال 1396، کارکرد اصلی این جلسات را کنترل و مدیریت فعالیت های فرهنگی دانشگاه دانست. 
رئیس دانشگاه دربخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز دغدغه های فرهنگی خود، خواستار مشارکت تمامی گروه های دانشجویی در زمینه فعالیت های فرهنگی شد.
در ادامه این جلسه دکتر خانی جزنی با اشاره به چگونگی شکل گیری جشنواره فرهنگی دانشجویی اظهار داشت: امیدواریم در آذرماه جشنواره حکمت شروع خوبی برای فعالیت های فرهنگی باشد تا بدینوسیله گروه های مختلف فرهنگی و هنری با دیدگاه های مختلف تجمیع شده و باعث هم افزایی نیروی دانشجوی شود.
معاون فرهنگی دانشجویی خبر داد؛ جشنواره حکمت، آذرماه برگزار می شود
همچنین ارائه گزارش از جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرایی کردن آیین نامه فعالیت های جهادی دانشگاهیان، پرداختن به مهم ترین برنامه های عملیاتی سال 1396 از موارد مطروحه در این جلسه بود.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49984
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.