حضور کارشناسان حوزه معاونت درمان در بیمارستان 15خرداد
تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان در راستای بررسی فرایندهای بیمارستانی؛ روز چهارشنبه یکم شهریورماه از بخش های مختلف بیمارستان 15خرداد بازدید کردند.
تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان در راستای بررسی فرایندهای بیمارستانی؛ روز چهارشنبه یکم شهریورماه از بخش های مختلف بیمارستان 15خرداد بازدید کردند.
تیم کارشناسی به سرپرستی دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان در بازدید از مرکز آموزشی پزشکی و درمانی 15خرداد کلیه فرایندهای بیمارستان مورد بررسی قرار دادند.
دکتر معززی هدف از بازدیدهای مذکور را بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: این بازدیدها در شیفت صبح و با همراهی گروه های تخصصی هر قسمت از بیمارستان صورت می گیرد تا نقاط قوت و ضعف آن بیمارستان مورد بررسی قرار گیرد و درجهت رفع مشکلات گام های موثری برداشته شود.
دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی این معاونت نیز یکی از اهداف بازدیدهای نظارتی را تعامل بیشترکارشناسان حوزه درمان با پرسنل بیمارستان ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازرسی ها و انجام مشاوره های دقیق و دریافت نظرات و راهکارهای کارشناسان بیمارستانی بتوانیم گام های موثرتری را در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات درمانی برداریم.
در خاتمه بازدید، در نشست هیات ویژه اعزامی معاونت درمان و مسئولان بیمارستان نتیجه بازدید از بخش ها، اورژانس، پذیرش، انبار مواد غذایی، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه ها و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.