اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/01/10 - 23:55
  • بازدید : 1249
  • تعداد بازدید : 82
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

خدمات مرکز درمانی 15 خرداد با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بررسی شد

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در دهمین روز از فروردین ماه با حضور در مرکز درمانی 15 خرداد از نحوه ارائه خدمات این مرکز بازدید کرد.

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در دهمین روز از فروردین ماه با حضور در مرکز درمانی 15 خرداد از نحوه ارائه خدمات این مرکز بازدید کرد.

دکتر زرقی ضمن عیادت از بیماران بستری با کادر درمانی مرکز دیدار و بر تداوم خدمات بویژه به بیماران خاص تأکید کرد.

دکتر زرقی ضمن تقدیر از فعالیت بخش دیالیز مرکز 15 خرداد، ارائه مداوم این خدمات را ضروری دانست.

شایان ذکر است وی در این بازدید از بخش های اورژانس، دیالیز، جراحی و همچنین بخش های ویژه مرکز 15 خرداد بازدید کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 59912
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.