درخشش بسکتبالیست های جوان دانشگاه در لیگ قهرمانی استان تهران
بسکتبالیست های جوان دانشگاه توانستند طی رقابتی نفس گیر، عنوان سوم رقابت های لیگ استان تهران را کسب نمایند. در اين رقابت ها كه از ديماه سال ٩٥ با حضور١٦ تيم درچهار گروه آغاز شد، تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تنها با یک باخت به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
بسکتبالیست های جوان دانشگاه توانستند طی رقابتی نفس گیر، عنوان سوم رقابت های لیگ استان تهران را کسب نمایند. در اين رقابت ها كه از ديماه سال ٩٥ با حضور١٦ تيم درچهار گروه آغاز شد، تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تنها با یک باخت به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
پس از پايان دور مقدماتي تيم هاي برتر به دور بعد صعود كردند و اين تيم توانست با غلبه بر ساير تيم ها راه خود را براي حضور در دور نيمه نهايي باز كرده و علیرغم تلاش های فراوان در اين دوره بازی را به تيم قدرتمند شيميدر واگذار کرد.
برهمین اساس تیم بسکتبال دانشگاه درنهايت راهي بازي رده بندي شده تا براي كسب عنوان سومي رودرروي تيم پرستاره پتروشيمي صف آرایي كند و در يك بازي بسيار زيبا و حساب شده، توانست با توجه به اينكه ١٦ امتياز از حريف سختكوش عقب بود، با برتري٧٠ بر ٦٦ مفتخر به كسب مدال برنز اين رقابت ها شود.
در این دوره از رقابت ها، امين جوشقانيان (كاپيتان)، امير علي الجعفري، امين فرامرزي، ابوالفضل كرامتلو، علي كريم الدين، برديا سياح پور، آرمان فراهاني،آرين فراهاني، صابر عطاري، اميرحسين ارداني، صدرا محقق، محمد مرتضوي، نيما البرز، محمد پيامي و سالار عسكري. همچنین پیام سیفی زاده نیز به عنوان مربی، نصرت ا... جعفریان به عنوان سرپرست و دکتر وفائی در مقام مدیر، این تیم را همراهی می کردند.