اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 11:31
  • بازدید : 207
  • تعداد بازدیدکننده : 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رویش مستمر اندیشه‌های نو؛ ثمره تلاش‌های ارزنده آموزگاران

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پیامی ضمن گرامیداشت 12 اردیبهشت‌ماه و روز معلم، رویش مستمر اندیشه‌های نو را ثمره تلاش‌های ارزنده معلمان و اساتید دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است:

" فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری فرصت مغتنمی است برای قدردانی از مقام معلمان و اساتیدی که برای فروزان نگاه داشتن چراغ خرد و دانش برای ابنای بشر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

 

تربیت نیروهای متخصص، دستاوردهای سترگ علمی، حرکت در مرزهای دانش و رویش مستمر اندیشه‌های نو ثمره تلاش‌های ارزنده آموزگاران و اساتیدی است که خالصانه عمر خود را برای اعتلای میهن صرف می‌کنند.

 

افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی نیز مرهون خدمات خالصانه اساتید پیشرو و فرهیخته‌ای است که دانشگاه اعتبار خود را از دانش آنان وام گرفته است.

 

اکنون که قریب به هفت دهه از فعالیت پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال سپری شدن است، ثمره این شجره تنومند علم و دانش، تربیت هزاران متخصص و فعال حوزه سلامت در سراسر ایران و جهان است که گفتمان بسط و ترویج علم و گسترش سلامت آحاد مردم را سبب شده است.

 

امروز افتخار حضور بیش از 1500 عضو هیئت علمی و آموزگار سلامت، بیش از 12 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و خیل عظیمی از دست‌اندرکاران و اساتید حوزه آموزش ظرفیت‌ عظیمی برای جهش‌های علمی را رقم زده است.

 

اجرای طرح منتورینگ فراگیران، نیل به مرجعیت علمی، طراحی بیمارستان شبیه‌سازی آموزشی، کسب مدال‌های رنگارنگ در المپیادهای علمی و درخشش در آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی تنها نمونه‌ای از گام‌های موثری است که در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام سلامت برداشته شده است.

 

ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام معلم واستاد را به تمامی جامعه دانشگاهی به‌ویژه اساتید گرانقدر و اعضای هیئت علمی پرتلاش خانواده علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفته و توفیق روزافزون و سربلندی آنان را از خداوند متعال خواستارم."

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 141706
کلمات کلیدی