اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/30 - 13:57
  • بازدید : 381
  • تعداد بازدید : 376
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رییس مرکز تحقیقات ژنومیک منصوب شد

با حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی دکتر سیدمحمد پورحسینی به عنوان "رییس مرکز تحقیقات ژنومیک" منصوب شد.

با حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی دکتر سیدمحمد پورحسینی به عنوان "رییس مرکز تحقیقات ژنومیک" منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حکم انصاب وی به شرح زیر است:

 

 برادر گرامی جناب آقای دکتر سید محمد پور حسینی

با سلام؛

احتراما با استناد به بند 1 ماده 5 آیین  نامه تاسیس مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و تایید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان " رییس مرکز تحقیقات ژنومیک" منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات ولی عصر(عج) و با استفاده از نیروهای مومن و معتقد در راه اعتلای امور پژوهش همواره موفق و موید باشید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا پیش از این دکتر وحيد رضا ياسایی ریاست این مرکز را بر عهده داشت.

 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 105601
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.