اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/15 - 09:16
  • بازدید : 233
  • تعداد بازدید : 233
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

صعود مدیران دانشگاه به قله توچال

مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز، در قالب کاروان نشاط و سلامت به قله توچال صعود کردند.

مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز، در قالب کاروان نشاط و سلامت به قله توچال صعود کردند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمد رستمی نژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه عنوان کرد: به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مدیران دانشگاه به قله توچال صعود کردند.
 
 
وی ادامه داد: این صعود در قالب کاروان نشاط و سلامت و با حضور دکتر خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و جمعی از همکاران این حوزه انجام شد.
 
 
مدیران دانشگاه بر فراز قله توچال با شعار مرگ بر آمریک،ا یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند. 
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109685
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.