استادان و فرآیندهای برتر در سیزدهمین جشنواره آموزشی تقدیر شدند
سیزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 9 اردیبهشت ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه با حضور دکتر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر آقاجانی، رییس دانشگاه، دکتر ضیایی معاون آموزشی دانشگاه و جمعی از معاونین دانشگاه، اساتید پیشکسوت، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.
1397/02/09 - 13:58
دکتر ضیایی: هدف نهایی معاونت آموزشی دانشگاه، ارتقای کیفیت آموزش پزشکی است
دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سیزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه که در تالار امام خمینی (ره) برگزار شد، هدف نهایی معاونت آموزشی دانشگاه را ارتقای کیفیت آموزش پزشکی دانست و گفت: تولیداتمان باید متناسب با نیازهای جامعه و استانداردهای بین المللی باشد.
1397/02/09 - 11:49
«سلامت»، هفته ای که ماندگار شد/ بسته خبری هفته سلامت را بخوانید
این هفته فرصتی بود تا رنگ و بوی خدمت رسانی کمی متفاوت شود. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با تمام قوا در ترویج سبک زندگی سالم و آموزش نکات بهداشتی به گوشه گوشه پایتخت تلاش کرد؛ تلاشی که در طول سال ادامه دارد و این هفته بهانه ای بود تا در فضای با نشاط اردیبهشت ماه در کنار مردم باشیم. گوشه ای از این تلاش را در بسته خبری هفته سلامت بخوانید.
1397/02/09 - 08:32