اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/09/06 - 12:08
  • بازدید : 155
  • تعداد بازدیدکننده : 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد:

ضرورت تعامل مستمر دانشجویان و حوزه آموزش

معاون آموزشی دانشگاه در نشستی صمیمانه با نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان(تاسیس 1348) دانشگاه بر ضرورت برقراری تعاملات دو جانبه بین دانشجویان و این معاونت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت آموزشی، دکتر محمد رحمتی معاون آموزشی دانشگاه در این دیدار ضمن بیان سخنانی بر تعامل مستمر دانشجویان با حوزه آموزش دانشگاه تاکید کرد.

 

معاون آموزشی دانشگاه این تعاملات را فرصت خوبی برای ارتقای کیفی ارایه خدمات آموزشی برشمرد.

 

دکتر رحمتی با اشاره به برگزاری ادواری و منظم این جلسات تاکید کرد که همواره پذیرای پیشنهادها و نظرات دانشجویان در پیشبرد اهداف آموزشی دانشگاه است.

 

معاون آموزشی دانشگاه در خاتمه سخنان خود به حمایت دانشگاه از نظرات دانشجویان در تصمیم‌گیریها اشاره کرد و یادآور شد این نظرات و پیشنهادها در شورای آموزشی دانشگاه که با حضور مدیران حوزه آموزش و معاونان آموزشی دانشکده‌ها برگزار می‌شود، مطرح می شود تا راهکارهای لازم درخصوص آنها ارایه شود.

 

نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه(تاسیس 1348) نیز در این نشست به بیان مطالبات ودغدغه‌های آموزشی دانشجویان پرداختند.

 

لزوم حمایت از دانشجویان دوره‌های استاجری و اینترنی، کمبود اعضای هیئت علمی در برخی رشته‌ها، محدودیت‌های کارآموزی در بخش‌ها، درخواست اطلاع رسانی از طریق سامانه آموزشی هم آوا و ارسال پیامک و تعامل بیشتر معاونان آموزشی دانشکده‌ها با دانشجویان از جمله موارد مطرح شده توسط دانشجویان در این نشست بود.

 

براساس این گزارش نشست مذکور با حضور دکتر محمد رحمتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر عبدالصمد طباطبایی نژاد مدیر امور آموزشی دانشگاه، دکتر علی اصغرکرامتی‌نیا مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، مهران علامی دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه و بهنام علیپور دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 135504
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.