اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/31 - 12:08
  • بازدید : 631
  • تعداد بازدید : 88
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ضیافت افطاری دانشجویان ورودی بهمن93 در دانشکده پزشکی برگزار شد

مراسم افطاری دانشجویان ورودی بهمن 93 با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز شنبه20 خردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.

مراسم افطاری دانشجویان ورودی بهمن 93 با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز شنبه20 خردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.
این مراسم ساعت 14 با اکران فیلم سینمایی مارمولک آغاز شد و شامل برنامه های متنوعی از جمله مداحی به مناسبت میلاد دومین اختر آسمان امامت، صندلی داغ و پرسش و پاسخ دانشجویی، مسابقات فوتبال دستی، اهدای جوایز، افطاری و عکس یادگاری بود.
گفتنی است در پایان مراسم به هرکدام از دانشجویان یک قطعه کاشی منقش به نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) به یادگار اهدا شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47957
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.