عیادت معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستار آسیب دیده بیمارستان شهدای تجریش
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر بالین پرستار بیمارستان شهدای تجریش که توسط فردی هدف ضربه چاقو قرار گرفت حاضر و وضعیت وی را جویا شد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر بالین پرستار بیمارستان شهدای تجریش که توسط فردی هدف ضربه چاقو قرار گرفت حاضر و وضعیت وی را جویا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت به همراه رییس بیمارستان و جمعی از مسوولان، از بختیاری پرستارتریاژبخش اورژانس بیمارستان شهدای تجریش که توسط فردی هدف حمله با چاقو قرارگرفته بود عیادت کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن عیادت ودلجویی از این پرستار ازتلاشهای خالصانه ایشان برای خدمات رسانی به بیماران قدردانی کرد و آرزوی سلامتی وشفای عاجل ازدرگاه ایزدمنان برای وی کرد.
دکتر عبادی در این بازدید با حضور در بخش های مختلف بیمارستان نیز از نزدیک روند ارایه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.
وی ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری و گفتگو با کادردرمان، وضعیت خدمت رسانی در این بیمارستان را ارزیابی و رضایتمندی بیماران را جویا شد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پرشکی همچنین در جمع پرستاران بیمارستان حاضر مشکلات آنها را بررسی و راه حل های لازم را ارایه داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، شب گذشته یک فرد بی خانمان با سلاح سرد به بختیاری پرستار اورژانس بیمارستان شهدای تجریش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حمله کرد و این پرستار از ناحیه کمر مصدوم شد.
انتهای پیام/
کدخبرنگار:7701س.ق