اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/08 - 14:06
  • بازدید : 179
  • تعداد بازدید : 179
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات پیشکسوتان بازنشسته این معاونت گفت: دوران بازنشستگی آغاز فصل نوینی از زندگی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات پیشکسوتان بازنشسته این معاونت گفت: دوران بازنشستگی  آغاز فصل نوینی از زندگی است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، نشست تکریم کارکنان بازنشسته این معاونت با حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و برخی از مدیران این حوزه برگزار شد.

 

دکتر خدادوست در این نشست ضمن بیان سخنانی از زحمات صادقانه همکاران در دوران خدمت30 ساله  در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کرد.

 

دکتر محمود خدادوست با تاکید بر اهمیت منابع انسانی در پیشرفت و موفقیت هر سازمان،  همکاران بازنشسته را نیروهایی با کوله باری از تجربه برشمرد و اظهار امیدورای کرد بستر مناسبی برای استفاده از این تجربیات فراهم شود.

 

وی در خاتمه سخنان خود  ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای همکاران بازنشسته این معاونت از  زحمات و تلاشهای صادقانه آنان در طول 30 سال دوران خدمت در این دانشگاه قدردانی کرد.

 

براساس این گزارش در انتهای این نشست صمیمانه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پیشکسوتان بازنشسته این معاونت تقدیر شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109516
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.