اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/13 - 18:09
  • بازدید : 487
  • تعداد بازدید : 87
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مسوولان دانشگاه از بیماران بستری در بیمارستان طالقانی عیادت کردند

دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر قاسمی مدیر بیمارستان طالقانی، دکتر داوری معاون درمان مرکز و جمعی از مسوولان، 10 خردادماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، باحضور در بخش های مختلف بیمارستان طالقانی از بیماران بستری عیادت کردند و در جریان روند ارایه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.

دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر قاسمی مدیر بیمارستان طالقانی، دکتر داوری معاون درمان مرکز و جمعی از مسوولان، 10 خردادماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان،  باحضور در بخش های مختلف بیمارستان طالقانی از بیماران بستری عیادت کردند و در جریان روند ارایه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند. 
در این بازدید دکتر معززی باحضور در بخش آی سی یو ضمن عیادت، بهسازی و بازسازی های انجام شده در این بخش را مورد بررسی قرار داد و فعالیت های انجام شده در بسته هتلینگ را رضایت بخش عنوان کرد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47289
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.