اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/20 - 18:05
  • بازدید : 742
  • تعداد بازدید : 92
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاینات دوره ای حین کار در مرکز درمانی امام حسین(ع) آغاز شد

معاینات دوره ای سلامت کارکنان مرکز درمانی امام حسین(ع) در همه رده های شغلی از 28 مرداد ماه باحضور و مشارکت مدیران و مسئولین اجرایی این مرکز آغاز شده است.

معاینات دوره ای سلامت کارکنان مرکز درمانی امام حسین(ع) در همه رده های شغلی از 28 مرداد ماه باحضور و مشارکت مدیران و مسئولین اجرایی این مرکز آغاز شده است.
گفتنی است معاینات حین کار دوره ای کارکنان مرکز در سال جاری نیز مانند سال های قبل توسط پزشک متخصص طب کار و کارشناسان مربوطه انجام می شود.
" اسماعیل صحرایی" کارشناس بهداشت حرفه ای مرکز درمانی امام حسین(ع) در این خصوص اظهار داشت: استقبال همکاران برای انجام آزمایشات و پیگیری آنها برای رفع بیماری ها و آسیب های خود؛ محیط خوب و ایمنی برایشان ایجاد کرده تا به ارتقای سطح سلامت خود بپردازند.
شایان ذکر است این معاینات تا 27 شهریورماه ادامه دارد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51305
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.