اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/24 - 08:23
  • بازدید : 1006
  • تعداد بازدید : 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نتایج مسابقات فوتسال بین دانشکده ای جام رمضان اعلام شد

مسابقات فوتسال بین دانشکده ای دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي ویژه جام رمضان با قهرمانی تیم دانشکده پزشکی پایان یافت.

مسابقات فوتسال بین دانشکده ای دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي ویژه جام رمضان با قهرمانی تیم دانشکده پزشکی پایان یافت.
 


 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسابقات فوتسال بین دانشکده ای دانشجویان پسر ویژه جام رمضان ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور ۲۳ تیم از دانشکده های تحت پوشش آغاز شده بود، سه شنبه ۱۸ تیرماه به کار خود پایان داد.

 

در این دوره از مسابقات که با همکاری انجمن ورزشی و بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه و به منظور افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های گروهی ورزشی، تقویت روحیه نشاط و شادابی برگزار شد، تیم دانشکده پزشکی مقام اول و تیم دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی مقام دوم را کسب کرد.

 

 براساس این گزارش در این مسابقات تیم دانشکده پزشکی متشکل از  پیمان دهقان، امیر ایرانی خواه، محمد مولایی، احسان عبادی زارع، جواد بربری، علی نصرت، اقبال بهاری و امیرعباس محمدی و تیم دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی متشکل از  سعید توکلی، مهدی پوراحسان، امیر میرزایی، عماد عالم، صادق غفاری، پژمان فرهنگی، علی عباسی و سام زند شرکت کرده بودند.

 

همچنین طبق نظر داوران در این دوره از مسابقات، تیم دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی به عنوان تیم اخلاق و حسین حیدریه از دانشکده داروسازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

 

بنا به این گزارش داوری این دوره از مسابقات برعهده احمدرضا نجفی و مهدی فضلی بود و نفرات برگزیده به عضویت تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه درآمدند تا در المپیاد قوتسال تک رشته ای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضور یابند.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 80508
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.