اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/04/07 - 18:37
  • بازدید : 1325
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مجمع خیرین حوزه سلامت برگزار شد

جلسه مجمع خیرین حوزه سلامت با حضور نمایندگان مجمع خیرین سلامت شهر تهران، کارشناسان دفتر فنیمدیر دفتر املاک و مستغلات، معاونین اجرائی و معان فنی و مدیر گروه گسترش شبکه های معاونت بهداشتی، کارشناسان مسئول گسترش مرکز بهداشت شمال و شبکه ‌های بهداشت و درمان فیروزکوه و ورامین و کارشناس معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سوم تیرماه برگزار شد.

جلسه مجمع خیرین حوزه سلامت با حضور نمایندگان مجمع خیرین سلامت شهر تهران، کارشناسان دفتر فنیمدیر دفتر املاک و مستغلات، معاونین اجرائی و معان فنی و مدیر گروه گسترش شبکه های معاونت بهداشتی، کارشناسان مسئول گسترش مرکز بهداشت شمال و شبکه ‌های بهداشت و درمان فیروزکوه و ورامین و کارشناس معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سوم تیرماه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس صافی معاون اجرایی معاونت بهداشتی، از شروع فعالیت مجمع خیرین با حوزه معاونت بهداشتی در خصوص 5 پروژه تفاهم نامه‌ای؛ توضیحاتی را ارایه کرد.
وی افزود: پروژه های مذکور شامل ساخت مراکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی، صاحب الزمان و چورکچی تابعه مرکز بهداشت شمال، مرکز خدمات جامع سلامت زرین دشت تابعه شبکه بهداشت فیروزکوه و مرکز خدمات جامع سلامت امام  سجاد تابعه شبکه بهداشت و درمان ورامین می باشد. 
در ادامه شرکت کنندگان درخصوص مواردی از قبیل تهیه نقشه، اخذ مجوز و انتخاب مجری جهت ساخت پروژه‌ها بحث و تبادل نظر کردند. همچنین مقرر شد در هفته دوم تیرماه با حضور نمایندگان مجمع سلامت و دفتر املاک و فنی دانشگاه و معاونت بهداشتی، بازدید از مراکز ذکر شده جهت شروع کار بعمل آید. 
گفتنی است در سال گذشته نیز با کمک خیرین حوزه سلامت، مرکز خدمات جامع سلامت جعفریان اهدا شده و در اختیار مرکز بهداشت شمال جهت خدمت دهی به مردم قرار گرفت. همچنین مرکز خدمات جامع سلامت خاتون آباد پاکدشت نیز
در حال ساخت می باشد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 48200
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.