همایش طبیعت گردی همکاران شبکه بهداشت فیروزکوه در منطقه تنگه واشی
همایش پیاده روی خانوادگی و طبیعت گردی پرسنل شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در منطقه زیبای تنگه واشی چهارشنبه 9 مردادماه برگزار شد.
همایش پیاده روی خانوادگی و طبیعت گردی پرسنل شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در منطقه زیبای تنگه واشی چهارشنبه 9 مردادماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، دکتر بنداد کرمانی سرپرست شبکه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: لازمه تحقق توسعه پایدار در کشور ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامتی است که ترویج ورزش همگانی درتحقق این امر نقش به سزایی دارد.
دکتر کرمانی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این همایش پیاده روی، افزایش همدلی و نشاط اجتماعی، فرهنگسازی و ترویج ورزش همگانی و مقابله با کم تحرکی در راستای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بود که خوشبختانه با استقبال شایان توجه همکاران مواجه شد.
بنا به این گزارش همایش پیاده روی خانوادگی مذکور در منطقه زیبای تنگه واشی با حضور پرشور همکاران شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه و خانواده های آنان برگزار شد.
انتهای پیام/