اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/05 - 08:54
  • بازدید : 140
  • تعداد بازدید : 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واکسیناسیون سالمندان در مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین

مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین به جمع پایگاه های واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان ورامین پیوست.

مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین به جمع پایگاه های واکسیناسیون کووید 19 در شهرستان ورامین پیوست.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین، در راستای تسریع طرح واکسیناسیون کرونا و رفاه حال سالمندان این مجتمع آموزشی به عنوان یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شروع به کار کرد.

 

این اقدام با مشارکت شبکه بهداشت و درمان ورامین صورت گرفت و این مرکز تجمیعی از روز شنبه اول خردادماه 1400 پذیرای سالمندان بالای 70 سال شهرستان شد و در اولین روز فعالیت؛ 90نفر از سالمندان بالای 70سال شهرستان ورامین به صورت خودرویی و غیر خودرویی واکسن کووید 19 دریافت کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار کرونا
  • کد خبر : 104886
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.