وضعیت پایگاههای بهداشتی برون سپار بررسی شد/ تاکید بر پایش مستمر عملکرد پایگاه ها
نشستی باحضور دکتر عرشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف بررسی وضعیت پایگاههای برون سپار تحت پوشش و نحوه پرداخت پیمانکاران بخش خصوصی، 11 مهرماه تشکیل شد.
نشستی باحضور دکتر عرشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف بررسی وضعیت پایگاههای برون سپار تحت پوشش و نحوه پرداخت پیمانکاران بخش خصوصی، 11 مهرماه تشکیل شد.
در این نشست که معاونین فنی و اجرائی، مدیران گروههای گسترش شبکه، سلامت خانواده و مبارزه با بیماریهای معاونت امور بهداشتی، رئیس، معاون بهداشتی، مسئولین واحدهای گسترش و خانواده مراکز شرق و شمال و شبکه بهداشت شمیرانات نیز حضور داشتند، وضعیت پایگاه های برون سپار تحت پوشش و نحوه پرداخت پیمانکاران بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه دکتر عرشی با تاکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت پایگاههای برون سپار، اظهار داشت: بایستی در تمامی مراکز و شبکه های بهداشت، با تشکیل تیم های نظارتی متشکل از مراقبین سلامت بر وضعیت عملکرد و فعالیتهای پایگاههای برون سپار تحت پوشش، نظارت مستمر به عمل آید.
همچنین نحوه پرداخت حقوق پایگاههای برون سپار، تشکیل تیم پایشگر و پایش مستمر از عملکرد این پایگاه ها و اهمیت
مستند سازی نتایج پایش؛ از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان مدیران و روسای مراکز شرق و شمال و شبکه بهداشت شمیرانات، پس از ارائه گزارشی از بازدیدهای انجام شده از عملکرد پایگاههای برون سپار، مشکلات و نظرات خود را در این خصوص بیان نموده و بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.