ویزیت رایگان 561 سالمند در بیمارستان شهدای تجریش
به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از 16-10 مهرماه؛ ویزیت رایگان 561 سالمند در درمانگاه بیمارستان شهدای تجریش توسط اساتید این مرکز انجام شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از 16-10 مهرماه؛ ویزیت رایگان 561 سالمند در درمانگاه بیمارستان شهدای تجریش توسط اساتید این مرکز انجام شد.
همچنین کلاس آموزشی تغییرات فیزیولوژیک و پاتولوژیک و تدابیر لازم در ارتقای سلامت سالمندی نیز برای مراجعین و پرسنل مرکز برگزار شد و مطالب آموزشی در اختیار آنها قرار گرفت.