اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/05/02 - 14:25
  • بازدید : 162
  • تعداد بازدید : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر زالی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی فیزیوتراپی

دکتر علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد ماه را که در تقویم ملی به نام روز فیزیوتراپی نامگذاری شده است، به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

دکتر علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد ماه را که در تقویم ملی به نام روز فیزیوتراپی نامگذاری شده است، به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن پیام رییس دانشگاه و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به شرح زیر است:


"دوم مردادماه، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از دانش آموختگان عرصه فیزیوتراپی که برای اعتلای نظام سلامت کشور و خدمت به هموطنانمان از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
فیزیوتراپی به عنوان یکی از دیرپاترین رشته های توانبخشی کشور، نقش پررنگ و اساسی در پیشگیری، درمان و بازتوانی طیف گسترده ای از اختلالات و بیماری ها دارد و نقش موثر آن به عنوان حلقه تکمیلی در زنجیره فرآیند درمان همواره مورد توجه بوده است.


خوشبختانه با رشد روزافزون علم و دانش وحرکت در مسیر توسعه، رشته فیزیوتراپی نیز همگام با سایر حوزه ها در نظام سلامت کشور پیشرفت چشمگیری داشته است و با توجه به تغییر و تحولاتی که در سبک زندگی جوامع بشری صورت گرفته است، بیش از پیش ضرورت توجه و آینده نگری برای تربیت متخصصان این حوزه احساس می شود.


ضمن تبریک این روز به همه فعالان این حوزه به ویژه دانش آموختگان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دستان پرتلاش همکاران حوزه فیزیوتراپی را که از ابتدای همه گیری کرونا دوشادوش سایر تلاشگران نظام سلامت با مسئولیت پذیری هرچه تمام برای سلامت همنوعان و هموطنانمان شبانه روز کوشیده اند، به گرمی می فشارم و از خداوند منان برای یکایک آنان بهروزی و توفیق روز افزون را خواستارم.


دکتر علیرضا زالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"


انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 106557
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.