اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/04/22 - 15:32
  • بازدید : 158
  • تعداد بازدید : 157
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت دکتر زالی به معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران

دکتر علیرضا زالی در پیامی درگذشت مادر دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران را تسلیت گفت.

دکتر علیرضا زالی در پیامی درگذشت مادر دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران را تسلیت گفت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن این پیام به شرح زیر است:

 



"وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نادر توکلی
درگذشت مادر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده محترم، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت و همنشینی با اولیاءالله و بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و برای خانواده محترم صبر و بردباری مسئلت دارم.

 

دکتر علیرضا زالی
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"


انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار کرونا
  • کد خبر : 106316
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.