اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/02/25 - 16:08
  • بازدید : 657
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد

به همت کمیته پژوهشی دانشجویان در مورخ 24 اردیبهشت 98 کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی توسط دکتر سید صمد سجادی مدیر گروه زبان دانشکده برگزار گردید.

به همت کمیته پژوهشی دانشجویان در مورخ 24 اردیبهشت 98 کارگاه مقاله نویسی به زبان انگلیسی توسط دکتر سید صمد سجادی مدیر گروه زبان دانشکده برگزار شد.


 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سجادی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی با روشهای صحیح مقاله نویسی با استفاده از سبک های نوشتاری MLA و APA عنوان کرد.
 
 
دکتر سجادی موضوعات مختلف مانند نحوه نگارش قسمت های مختلف مقاله مانند چکیده و مقدمه، بررسی و محتوای قسمت های مختلف مقاله، نحوه پرهیز از سرقت ادبی با استفاده از روشهای صحیح یادداشت برداری و ذکر نام منابع مورد استفاده ، شیوه های مناسب جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، بحث یافته ها شامل محتوا بحث و چگونگی استفاده از مطالعات قبلی، روشهای استاندارد ارجاع دادن به منابع مورد استفاده در متن مقاله و در پایان مقاله را مورد بحث و بررسی قرار داد.
 
انتهای پیام/
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 78117
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.