گردهمایی سوپروایزران آموزشی بیمارستان های تابعه دانشگاه در معاونت درمان
نشست سوپروایزران آموزشی بیمارستان های تابعه دولتی دانشگاه، روز چهارشنبه 21 تیرماه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
نشست سوپروایزران آموزشی بیمارستان های تابعه دولتی دانشگاه، روز چهارشنبه 21 تیرماه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
هادیزاده مسئول آموزش اداره پرستاری دانشگاه، درابتدا ضمن تشکر از زحمات همکاران سوپروایزر آموزشی، پیرامون ضرورت برگزاری دوره های آموزشی از طریق آموزش مداوم برای کسب امتیاز لازم و صلاحیت حرفه ای پرستاران، تکمیل و ارسال فرم های آموزش مداوم پس از ثبت دوره در سامانه آموزش مداوم و همکاری و اختصاص سهمیه به بیمارستان های تابعه تحت پوشش شبکه ها مطالبی را بیان کرد.
سپس دستورالعمل آموزش به بیمار توسط نصیری سوپروایزر آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری قرائت شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ماندگاریان کارشناس آموزش مداوم دانشگاه نیز با بیان توضیحات مبسوطی درمورد نحوه طراحی برنامه و مراحل ثبت آن در سامانه آموزش مداوم، به سوالات شرکت کنندگان در زمینه سامانه پاسخ داد.