اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/16 - 11:44
  • بازدید : 1676
  • تعداد بازدید : 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از دندانپزشکان جهادگر دانشگاه

مراسم تقدیر از جهادگران تیم دندانپزشکی گروه جهادی منتظران مصلح بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی روز چهارشنبه 10 خرداد ماه با حضور دکتر محمد جعفر اقبال رئیس دانشکده، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، حجت الاسلام مهدیار، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشکده برگزار شد.

مراسم تقدیر از جهادگران تیم دندانپزشکی گروه جهادی منتظران مصلح  بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی روز چهارشنبه 10 خرداد ماه  با حضور دکتر محمد جعفر اقبال رئیس دانشکده، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده، حجت الاسلام مهدیار، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشکده برگزار شد.  
رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشکده جهت همکاری در اردوی جهادی در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از تجهیزاتی که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در چند ماه آینده در اختیار دانشکده قرار می دهد، خدمات دندانپزشکی بیشتری را به افراد محروم جامعه ارائه داد. 
دکتر اقبال همکاری بخش سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی و بسیج دانشجویی را در ارائه خدمات بیشتر مثمر ثمر دانست و گفت از خدواند متعال می خواهم که توفیق بیشتری را به همه ما  به ویژه بسیج که به نوعی الگو و پیشرو در امور خیریه و خداپسندانه می باشد در جهت کمک به مردم محروم کشورمان بدهد. 
حجت الاسلام مهدیار در این مراسم ضمن تبریک جهت برگزاری چنین مراسمی، گفت: در این اردوهای جهادی به غیر از جهادی که در جهت کمک به مردم و حل مشکلات آنها در زمینه دندانپزشکی انجام شده است، با عمل انسانی، دوستی را به مردم یاد می دهیم چون انسانها به هم وابسته و به هم نیازمند هستند.
وی اذعان داشت: جهاد می تواند در حیطه های مختلف فرهنگی، علمی، نظامی، خدماتی و ... صورت گیرد.
در این مراسم کلیپ های اردوی های جهادی در سال 95 (کرمانشاه و درمانگاه بهفر) پخش شد و از دانشجویان جهادگر، اساتید و کارمندانی که همکاری و مشارکت داشتند تقدیر و به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47337
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.