اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/03/06 - 14:12
  • بازدید : 1304
  • تعداد بازدیدکننده : 1098
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور رییس دانشگاه، رییس سازمان حراست کل استان تهران و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت، مدیران و مسئولان و کارکنان حراست دانشگاه شنبه پنجم خردادماه در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه در این مراسم  اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقیم با مردم در دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز ارایه دهنده خدمت، مردم و پرسنل باید حراست را ملجا و پناهگاه خود بدانند و نیروهای حراستی در عین صلابت همراه بانگاه عطوفانه و مهرورزانه با مردم و پرسنل ارتباط برقرار کنند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه با توجه به معرفی رضا ملکیان از سوی مرکز حراست وزارت بهداشت و با اشاره به سوابق اجرایی درخشان، وی را فردی موثر، کارشناس، مدبر و کارآمد برشمرد.

 

دکتر زالی ضمن آرزوی توفیق در مسئولیت محوله برای مدیر جدید حراست دانشگاه، خواستار تداوم اقدامات صورت گرفته با همکاری همکاران مجموعه حراست، بهنگام سازی برنامه راهبردی حراست، ارتقا و توانمندسازی نیروهای حراست، نگاه مهربانانه با اساتید، کارکنان و دانشجویان شد.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر ناصر خرمی مدیر پیشین حراست، به برخی ویژگی‌های شخصیتی وی نظیر اشراف به حوزه بهداشت و درمان دانشگاه، حضور در تمام بازدیدهای میدانی، کار شبانه روزی، مجدانه و مستمر، شخصیت مهربان، برقراری ارتباط دوستانه با دانشگاهیان و مسئولان و اشراف به اطلاعات حقوقی اشاره کرد.

 

دکتر زالی ضمن تقدیر از زحمات دکتر خرمی برای وی در زندگی حرفه ای و فردی و اجتماعی آرزوی توفیق کرد.

 

وی همچنین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور مردمی و هیئت همراه، بدرقه قدرشناسانه مردم شریف ایران از شهدای اهل خدمت را ستودنی عنوان کرد.

 

دکتر حجت‌پور رییس سازمان حراست کل استان تهران نیز ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و رییس جمهور محبوب مردمی ابراز امیدواری کرد که عاقبت‌ همه ما با شهادت ختم به خیر شود.

 

وی با اشاره به خدمات تخصصی دکتر خرمی از تلاش‌های وی در دانشگاه تقدیر کرد.

 

رییس سازمان حراست کل استان تهران با اشاره به رضایتمندی بالای مردم از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تلاش شبانه روزی دکتر خرمی و همکارانش در دانشگاه را یادآور شد.

 

دکتر حجت پور  با ذکر برخی سوابق اجرایی رضا ملکیان ابراز امیدواری کرد که شاهد توفیقات وی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همکاران دانشگاه در اجرای این مسئولیت باشیم.

 

وی حراست را مشاور امین ریاست دانشگاه دانست و تاکید کرد: حراست دانشگاه باید پویا و فعال و پاسخگو باشد و با توجه به ارتباط با مردم در دانشگاه‌های علوم پزشکی، حراست از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این نشست ضمن تسلیت و تعزیت شهادت رییس جمهور و شهدای همراه به برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در 50 روز آینده اشاره کرد.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر خرمی خاطرنشان کرد: صبر راهبردی در همه بخش‌ها از جمله بخش‌های حراستی، حفاظتی و امنیتی بسیار مهم و موثر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خدیوی نگاه جامع، سختکوشی، مشورت پذیری و آزاداندیشی در تصمیمات را از ویژگی‌های دکتر خرمی عنوان کرد و برای وی در تمامی مراحل زندگی حرفه ای و فردی آرزوی توقیق کرد.

 

وی همچنین برای مدیر جدید حراست دانشگاه نیز آرزوی توفیق در مسئولیت جدید کرد.

 

دکتر فرزانه رییس مرکز حراست وزارت بهداشت نیز در این نشست ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه به ذکر خاطراتی از تلاش‌های ایشان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که همگی بتوانیم مسیر ایشان را ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت پذیرش مسئولیت در کشور با ذکر حدیثی از پیامبر تاکید کرد که باید پاسخگوی این مسئولیت‌پذیری باشیم.

 

دکتر فرزانه با اشاره به خدمات تخصصی دکتر خرمی، از تلاش شبانه روزی و جهادی دکتر وی تقدیر و برای او آرزوی توفیق کرد.

 

رییس مرکز حراست وزارت بهداشت همچنین با اشاره به ویژگی‌های اجرایی و فردی برجسته رضا ملکیان مدیر جدید حراست دانشگاه برای وی نیز در راستای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده آرزوی توفیق کرد.

 

براساس این گزارش در این نشست رضا ملکیان مدیر جدید حراست دانشگاه نیز ضمن بیان سخنانی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه تقدیر کرد.

 

  وی تاکید کرد: انجام وظایف حراست دانشگاه بر پایه شرع و قانون و اخلاق همچنان ادامه دارد و سعی خواهیم کرد که وظایف تعیین شده را انجام دهیم.

 

رضا ملکیان ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر خرمی در دوران مسئولیتش برای وی آرزوی توفیق کرد و خاطرنشان کرد که در جلسات آتی به ارایه برنامه‌های خود خواهد پرداخت.

 

دکتر ناصر خرمی نیز ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراه ضمن تقدیر از حمایت های دکتر زالی و اعضای هیئت رییسه از تلاش تمام همکاران مجموعه حراست در ایام مسئولیت خود تقدیر کرد.

 

 وی دستاوردها و توفیقات حاصل شده را مرهون تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه برشمرد و گفت: سعی کردیم تصمیمات ما مبتنی بر عدالت، خداپسندی و منطق باشد.

 

وی همچنین با اشاره به ویژگی های بارز رضا ملکیان وی را فردی موثر و مفید و کارآمد برشمرد و برای وی در انجام مسئولیت محوله آرزوی توفیق کرد.

 

در خاتمه این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی هیئت رییسه دانشگاه و کارکنان از تلاشهای دکتر ناصر خرمی تقدیر شد و حکم دکتر رضا ملکان نیز قرائت و به وی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 142923
کلمات کلیدی