اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/12/13 - 10:30
  • بازدید : 1220
  • تعداد بازدیدکننده : 931
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام جزئیات ارایه مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی 28 مهرماه

طبق اطلاعیه مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 28 مهرماه 1402 که نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آن نهم اسفند از طریق سایت جهاد دانشگاهی کشور اطلاع‌رسانی شده است می‌توانند از 14 اسفند ماه نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، با توجه به اعلام نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی 28 مهرماه سال‌جاری که از طریق سایت جهاد دانشگاهی کشور نهم اسفندماه سال‌جاری اطلاع رسانی شده است، پذیرفته‌شدگان باید مدارک ذیل را برای بارگذاری به ترتیب ردیف اعلام شده از تاریخ  14 اسفند تا 17 بارگذاری کنند.

 

کارنامه قبولی

تصویر کلیه صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی پشت و رو

کارت پایان خدمت( برای مردان)

تصویر صفحه اول شناسنامه فرزند برای افرادی که از امتیاز جوانی جمعیت استفاده کرده‌اند

تصویر مدرک تحصیلی ثبت نامی در آزمون یا گواهی پایان طرح یا گواهی معافیت از طرح

 

پذیرفته‌شدگان اولیه که مدت موظفی طرح اجباری خود را در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی(جز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی) تا 02/07/1402 به اتمام نرسانده‌اند، بر اساس بند ب شرایط اختصاصی استخدام مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، امکان جذب و به کارگیری آنها وجود ندارد.

گواهی ایثارگری و تاییدیه ایثارگری(متقاضیانی که از سهمیه مذکور استفاده نموده‌اند)

گواهی معلولیت از سوی سازمان بهزیستی(مشمولین مربوطه)

شرایط احراز سهمیه بومی برای کسانیکه شهرستان محل تولدشان شهرستان‌های بومهن، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، قرچک و ورامین نمی‌باشد ولی از سهمیه بومی مندرج در آگهی دفترچه برای استخدام در شهرستان‌های مذکور استفاده8 نکرده‌اند با توجه به بند ت تبصره 1، امتیاز بومی صفحه 20 منتشر شده عمل نمایند.

 

 فرم استشهاد محلی(بومی) در صفحه 584 دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ضمیمه است.

حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال بکار در آن تاریخ شروع به خدمت قید شده است، مخصوص شاغلین قراردادی که جهت کسر سن از این امتیاز استفاده کرده‌اند.

ضمنا مسئولیت صحت و سقم مدارک بارگزاری شده با اطلاعات ثبت‌نامی در سایت و نیز بارگزاری در مهلت تعیین شده، بر عهده شخص متقاضی بوده و هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده این دانشگاه نمی‌باشد.

ضمنا جهت پیگیری بقیه مراحل استخدامی از جمله مصاحبه و غیره به اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت دانشگاه به نشانی sbmu.ac.ir توجه داشته باشدید.

 

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7701س.ق

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 139607
کلمات کلیدی