اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 10:52
  • بازدید : 74
  • تعداد بازدیدکننده : 67
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس بیمارستان تشریح کرد؛

اقدامات بیمارستان مهدیه برای خوشایندسازی زایمان طبیعی

رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه گفت: در راستای کاهش تعداد سزارین و خوشایندسازی زایمان طبیعی در این مرکز، با فرهنگ سازی از طریق زایمان طبیعی بدون درد و آموزش قبل از زایمان، اختصاص یک ماما به هر مادر در حال زایمان، هزینه رایگان زایمان طبیعی برای بیمه شدگان و هزینه ارزان برای بیماران فاقد بیمه‌های درمانی تلاش کردیم تا تعداد زایمان‌های طبیعی را بیش از پیش افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس بیمارستان در حاشیه بازدید کمیته پایش جوانی جمعیت دانشگاه و هیئتی از خادمیاران آستان قدس رضوی که در راستای حمایت، ترویج  و پایش جوانی جمعیت توسط صورت گرفت، ضمن تقدیر از حضور معنوی خادمیاران در این مرکز به بیان رسالت، چشم‌انداز و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی مرکز پرداخت.

 

وی با اشاره به انجام پنج تا شش هزار زایمان سالانه در بیمارستان مهدیه،  این مرکز را مرکز اصلی مامایی و نوزادان این دانشگاه برشمرد که هدف آن ارتقای سلامت بانوان و نوزادان است و باعث قوام هرچه بیشتر نهاد مقدس خانواده در سطح جامعه می‌شود.

 

رییس بیمارستان مهدیه با اشاره به تلاش مرکز در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزشی و درمانی خاطرنشان کرد که در این مرکز با بهره مندی از کادر آموزشی و درمانی مجرب متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ فراگیران مقاطع و رشته‌های مختلف پزشکی، پرستاری، مامایی و دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ رشته های مختلف (زنان، نوزادان، نازایی، طب فیزیکی و پریناتال( بارداری های پرخطر) تربیت می‌شوند.

 

وی افزود:در زمینه سرطان پستان نیز توانستیم اقدامات تشخیصی، درمانی و بازسازی پستان را به طور همزمان انجام دهیم که گاهی بعضی از اعمال جراحی در این زمینه تا 11 ساعت نیز به طول می‌انجامد.

 

دکتر زاده مدرس افزود: در خصوص جوان سازی جمعیت نیز چنانچه تجهیزات پیشرفته‌تری در اختیار مرکز قرار گیرد، می‌توانیم  خدمات درمانی خویش را ارتقا بخشیم.

 

وی با اشاره به وجود 61 تخت نوزادان و nicu در مرکز گفت: در این بخشها، نوزادان نارس با وزن 500 گرم نیز خدمات پیشرفته nicu را توسط کادر پرستاری و مامایی دریافت می‌کنند و مراحل تکمیل رشد خود را به خوبی و با موفقیت بسیار بالایی طی می‌کنند.

 

دکتر زاده مدرس افزود: ما همواره در پی ارتقای سطح توانمندی علمی و عملی و ارتقای کیفی ارایه خدمات به بیماران هستیم.

 

در این بازدید که با حضور چند تن از مسئولان فرمانداری تهران و دانشگاه و جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی هیئت مذکور ضمن حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان مهدیه از نوماداران و نوزادان بستری عیادت کردند، خادمیاران همراه با پرچم آستان مقدس امام هشتم(ع) و اهدای بسته‌های متبرک برای بیماران بستری آنان سلامت و بهروزی کردند.

 

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 143616
کلمات کلیدی