اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/17 - 14:42
  • بازدید : 112
  • تعداد بازدیدکننده : 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تدوین برنامه عملیاتی باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود

در کارگاه آموزشی نحوه تدوین برنامه عملیاتی تاکید شد: برنامه عملیاتی اصولی ضمن ایجاد انگیزه در کارکنان باعث تسهیل نظارت بر پیشرفت و دستیابی به اهداف می شود.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت بهداشت، کارگاه آموزشی شیوه تدوین برنامه‌ عملیاتی به همت گروه آمار و تحلیل عملکرد معاونت با هدف آموزش نگارش برنامه عملیاتی و نحوه اجرا و ارزشیابی در سطوح محیطی و ستادی واحدهای تابعه معاونت بهداشت برگزارشد.

 

دکتر سید کاظم شاهزاده فاضلی مدیر گروه گسترش در ابتدای این کارگاه ضمن بیان سخنانی به تبیین اهداف کارگاه پرداخت .

 

به گفته وی برنامه عملیاتی برای طیف وسیعی از افراد و سازمان‌ها ( از کارکنانی که می‌خواهند عملکرد کاری خود را بهبود بخشند تا مدیران پروژه که وظایف را به اعضای تیم محول می‌کنند)، مفید و حائز اهمیت است.

 

دکتر شاهزاده فاضلی تاکید کرد: برنامه عملیاتی به سازمان‌ها و تمام افراد کمک می‌کند مسیر حرکت به سمت اهداف خود را شناسایی کرده و با اطمینان خاطر وظایف مربوطه را سازماندهی کنند.

 

 محمدرضا شاه آبادی رییس گروه تعالی سازمان دانشگاه ومدرس کارگاه نیز خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی اصولی باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می‌شود و نظارت بر پیشرفت و دستیابی به اهداف را آسان‌تر می‌کند.

 

وی با اشاره به مزایای تدوین برنامه عملیاتی در سازمان گفت: تدوین برنامه عملیاتی امکان پیشبرد پروژه‌ها را مطابق با برنامه و متناسب با بودجه  فراهم می‌کند.

 

به گفته شاه آبادی برنامه عملیاتی علاوه بر این می‌تواند به عنوان ابزاری برای تعیین وظایف و مسئولیت‌های افراد و گروه‌های مختلف به کار گرفته شود و با شناسایی موانع  و رفع خطاها مانع از قصور یا دیرکرد در تحویل وظایف شود.

 

براساس این گزارش در این کارگاه آموزشی 30 نفر از نمایندگان گروه‌های فنی معاونت بهداشت و مسئولان واحد آمار شبکه ها و مراکز بهداشت تابعه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 142027
کلمات کلیدی