اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 19:24
  • بازدید : 224
  • تعداد بازدیدکننده : 209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر زالی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دکتر زالی با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتقای سلامت جامعه، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در مسیر توسعه ارتباطات و روابط عمومی تخصصی در نظام سلامت پیشگام خواند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات به شرح زیر است:

" 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاشگران این عرصه که در عصر پیشتازی رسانه‌ها با تلفیق دانش، تعهد، تخصص و هنر خود با ارزیابی و تحلیل در حوزه‌های مختلف به عنوان کانون‌ تفکر سازمان‌ها نقش ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تحقق مسئولیت‌های سازمانی ایفا می‌کنند.

 

بسیاری از دستاوردهای حوزه سلامت همچون ارتقای سطح سواد سلامت جامعه مرهون تلاش‌های فعالان روابط‌عمومی است که همراه با اعضای خانواده نظام سلامت برای ارتقای سلامت جامعه گام برمی‌دارند.

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با به‌کارگیری راهبردهایی در حوزه روابط عمومی همچون تحول در تولید محتوا، راه‌اندازی مرکز افکارسنجی، گسترش تعامل با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ابزارهای نوین رصد اخبار همواره در مسیر توسعه ارتباطات و روابط عمومی تخصصی در نظام سلامت پیشگام بوده تا با برقراری ارتباط دوسویه و همسنگ با آحاد مختلف جامعه به ارتقای سطح سلامت مردم کمک کند.  

 

 

ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی همکاران فرهیخته روابط عمومی به ویژه شبکه بسیط و گسترده روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، از تلاش های ارزنده آنان قدردانی کرده و برای یکایک آن‌ها از خداوند منان سلامت و سربلندی مسئلت دارم.

 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 142515
کلمات کلیدی