اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 00:49
  • بازدید : 248
  • تعداد بازدیدکننده : 225
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

انتخاب استاد دانشگاه به عنوان رییس جامعه اورولوژی کشور

دکتر سید امیر محسن ضیایی استاد گروه ارولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان رییس جامعه اورولوژی ایران برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ضیایی در جلسه اخیر هیئت مدیره جدید جامعه ارولوژی ایران با اجماع ارای همه اعضای حاضر به این سمت انتخاب شد.
 
 
وی خرد جمعی ، تصمیم جمعی ، حمایت جمعی، توان جمعی و اجرای قاطع و‌جمعی تصمیمات هیئت مدیره را از سیاست‌های محوری هیئت اجرایی جدید جامعه عنوان کرد و بر حمایت بیشتر از ارولوژیست‌های جوان و دستیاران ارولوژی برای حفظ و ارتقا جایگاه رشته جراحی کلیه و مجاری ادرار و توان بالاتر در ارایه خدمات روزآمد و بهینه تخصصی و فوق تخصصی  به مردم عزیز کشورمان در این دوره تاکید کرد.
 
 
وی توان ممتاز فکری، عملیاتی و تجربه علمی و اجرایی هیئت مدیره جدید جامعه ارولوژی ایران  را از نقاط قوت این دوره برشمرد و استفاده از ظرفیت همه اعضا در راستای اهداف، ماموریت ها و‌ مسئولیت‌های این جامعه مردم نهاد علمی و حرفه ای مهم را از مهمترین وظایف خود و همکارانش در هیئت اجرایی جامعه ارولوژی ایران دانست.
 
دکتر ضیایی همچنین ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر ناصر سیم‌فروش اظهار کرد: از همه همکاران عزیزی که در دوره‌های قبلی، این سازمان مردم نهاد علمی را به نحو شایسته ای اداره نموده اند و آن را به بنایی رفیع و مستحکم تبدیل نموده اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی اضافه کرد: همچنین از همه همکاران عزیزی که در انتخابات اخیر جامعه ارولوژی ایران به اینجانب و همکاران اعتماد نموده و ما را به خدمتگزاری خویش در هیئت مدیره جامعه برگزیدند قدردانی می نمایم، البته بدیهی است هیئت مدیره خود را نماینده همه جامعه ارولوژی کشور دانسته و تمامی مساعی خود را برای حل مشکلات همکاران و تامین منافع آنها تا حد امکان‌‌ و ارتقا علمی و فنی رشته ارولوژی و همچنین به طور همزمان بهبود سطح خدمات مرتبط با این رشته مهم علمی به مردم عزیز کشورمان مصروف خواهد نمود.
 
دکتر ضیایی افزود: رجای واثق دارم با توجه به ترکیب توانمندی که در هیئت مدیره قرار گرفته است و با توجه به روحیه و تجربه طولانی این همکاران در کنار انرژی و ابتکار و نوآوری جوانان، امکان اقدامات موثر از این نقطه نظر فراهم آمده است. جامعه علاوه بر ایفای ماموریتهای علمی خویش تمرکز خود را بر رفع مشکلات حرفه ای همکاران با توجه ویژه به مسائل ارولوژیستهای جوان و دستیاران رشته ارولوژی در کشور خواهد گذاشت و‌نقش خود را به عنوان خانه ارولوژیستهای کشور به منصه ظهور خواهد رساند.
 
وی یادآور شد: امیدوارم با حمایت طلبی و مطالبه گری منطقی بتوانیم ضمن تاثیر بر مصوبات و مقررات مراجع و نهادهای مرتبط وظیفه خود در این بخش با کفایت کامل به انجام برسانیم.
 
دکتر ضیایی تاکید کرد: بدیهی است حمایت یکپارچه اعضا شرکت فعال در برنامه‌های علمی، طرح مطالبات منطقی در قالبهای کارشناسی شده و مبتنی بر شواهد تاثیر ما را به عنوان یک جامعه علمی فرهیخته و مقبول بر مراجع و مقامات مرتبط افزایش خواهد داد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری همه جامعه فرهیخته ارولوژی ایران گامهایی مطمئن و موثردر ارتقای رشته ارولوژی به عنوان رشته اصلی و مادر و همچنین تقویت انجمنهای وابسته و شاخه های استانی و‌توسعه ارتباطات بین الملل برداشته و‌بتوانیم ازظرفیت همه همکاران ارزشمندمان در سراسر کشور بهره مند شویم.
 
 
دکتر ضیایی سابقه فعالیت به عنوان معاون آموزشی وزیر بهداشت، دبیر شورای عالی برنامه ریزی دانشگاه های علوم پزشکی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس هلال احمر را در کارنامه دارد.
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار:۷۷۰۲ ی.ق
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 137880
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.