اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/04/12 - 07:13
  • بازدید : 442
  • تعداد بازدیدکننده : 435
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده معاون وزیر بهداشت از بیمارستان غدیر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت یکشنبه به همراه رییس و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از پروژه در حال افتتاح بیمارستان غدیر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به همراه دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان ضمن حضور در بیمارستان در حال افتتاح غدیر، برای برنامه‌ریزی افتتاح این بیمارستان، تشکیل جلسه داد.

 

دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در حاشیه این جلسه گفت: امروز پروژه کلان بیمارستان  ۸۲۱ تختخوابی غدیر با هدف ارایه خدمات درمانی به مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: افتتاح این پروژه بیمارستانی، سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی را برای نظام سلامت است.

 

 

وی ایجاد چنین پروژه‌ای را در این برهه زمانی در این منطقه از شهر تهران اقدامی بسیار بزرگ عنوان کرد.

 

 

 

 

وی با اشاره به این که درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی، بخش بستری پوست و بخش اطفال این پروژه هم اکنون نیز در حال ارایه خدمات به شهروندان است، گفت: این پروژه ملی از ارزش و شان بسیار بالایی برخوردار است و روز عید غدیرخم با حضور مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این جلسه با حضور مهندس ساکی مدیر کل دفتر فنی و منابع فیزیکی وزارت بهداشت، دکتر فروزانفر مشاور اجرای معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر خدادوست معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه دانشگاه،کریمی مسئول روابط عمومی، دکتر غلام زاده مشاور اجرایی معاون توسعه و منابع دانشگاه، دکتر امیر هاشمی رییس اورژانس، دکتر فضل هاشمی معاون فنی معاونت درمان، مولا مدیرپرستاری دانشگاه، دکتر فاطمی معاون درمان، دکتر مسلمی فرد مدیر، دکترسیدپوژیا شجاعی رییس بیمارستان شهدای تجریش، نمایندگان قرارگاه خاتم‌النبیاء و با همراهی جمعی از کارشناسان معاونت درمان و دفتر فنی و عمرانی دانشگاه و پیمانکاران برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: 7702 ی.ق

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 128555
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.