برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه
آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر محمد اسماعیل قیداری رییس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر محمداسماعیل قیداری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه که صبح امروز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمترین اصل راهبردی در مدیریت بازرسی پیشگیری است، اظهار کرد: باید ورودیها به درستی کنترل شده و فرآیندها نیز اصلاح شود.
وی فعالیت در بخش مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه را بسیار برجسته عنوان کرد و افزود: باید برای تسهیل فرایندها، سیستمها بروزرسانی شوند و از دانش متخصصان این حوزه بهرهبرد.
رییس دانشگاه با تاکید بر این که با شک، تردید و احتمال نمیتوان افراد را بیاعتبار کرد، گفت: در این حوزه مدیریتی باید انجام فعالیتها باکمک همکاران و متخصصان حوزه مرتبط دنبال و اجرا شود.

وی در ادامه از خدمات دکتر فرحبخش به عنوان مدیری با اخلاق، حرفهای و ایدهپرداز در دوران تصدی در این مسئولیت قدردانی کرد و دکتر میری را به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه معرفی کرد.
دکتر قیداری با اشاره به اینکه دکتر میری فردی متدین و اخلاق مدار است برای وی در مسئولیت جدید آروزی موفقیت کرد.
دکتر سید رامین میری سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه نیز به اصلیترین سیاستها و راهبردهای خود در مسئولیت جدید اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف ارایه باکیفیتترین خدمت در دانشگاه است.
وی افزود: ایجاد تعامل سازنده با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی ارایه خدمت در دانشگاه در حوزه مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه اهمیت ویژهای دارد.
دکتر میری با اشاره به اینکه فعالیتهای مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه بر اساس سند راهبردی دانشگاه اجرا خواهد شد، اضافه کرد: پیشگیری از هدررفت منابع و نظارت داخلی در دستور کار است.
دکتر میری با بیان اینکه سیستمهای کنترلی باید بازتعریف و بروزرسانی شود ادامه داد: با شناسایی مشکلات، اهداف و راهبردهای دانشگاه به شکل مطلوبتری انجام میشود.

سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه در ادامه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر فرحبخش برای وی آرزوی سلامت و موفقیت کرد.
دکتر محمد فرحبخش نیز در این مراسم گزارش مختصری از فعالیتهای دوران تصدی خود ارایه داد و افزود: کارایی بیشتر نظام ارزیابی دانشگاه ضمن توجه بیش از پیش به کمیت و کیفیت ارایه خدمت ارتقا مییابد.
وی نگاه عمقی به موضوعات بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه را راهکار مناسبی برای افزایش اهداف کاری این حوزه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت بازرسى، ارزیابى عملکرد و پاسخگویى به شکایات دانشگاه صبح امروز 22 اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیئت رییسه در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر محمد فرحبخش در دوران تصدی قدردانی و حکم رسمی دکتر رامین میری به وی اعطا شد.

انتهای پیام/
کدخبرنگار:7701س.ق
کپچا: