اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/06/02 - 14:51
  • بازدید : 180
  • تعداد بازدیدکننده : 178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بورد/تاکید اعضای هیئت بورد به آشنایی دستیاران با بیماری‌های شایع در کشور

دبیر هیئت ممتحنه بورد تخصصی با بیان این که آزمون‌ها و برنامه‌های آموزشی با هدف گذاری توجه بیشتر به بیماری‌های منطقه و کشور طراحی می‌شود گفت: اساتید و اعضای هیئت ممتحنه بورد در طراحی سوالات این دوره از آزمون‌ها به به آشنایی دستیاران با بیماری‌های مبتلابه حوزه سلامت کشور تاکید دارند.

 

دبیر هیئت ممتحنه بورد تخصصی  رشته پزشکی خانواده با بیان این که آزمون‌ها و برنامه‌های آموزشی با هدف گذاری توجه بیشتر به بیماری‌های منطقه و کشور طراحی می‌شود گفت: اساتید و اعضای هیئت ممتحنه بورد در طراحی سوالات این دوره از آزمون‌ها به به آشنایی دستیاران با بیماری‌های مبتلابه حوزه سلامت کشور  تاکید دارند.



 دکتر کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این که در آزمون‌های بورد برترین و قویترین دستیاران علوم پزشکی کشور انتخاب می‌شوند، گفت: این افراد بعد از عبور از بالاترین و تخصصی‌ترین آزمون‌ علمی کشور در کسوت عضو هیئت علمی دانشگاه به فعالیت می‌پردازند.

 

 

 

وی ادامه داد: باید فارغ التحصیلان دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانند بیشترین اشراف علمی و تخصصی را به مباحت علمی و درمانی داشته باشند، این مهم طی فرآیند آزمون‌های بورد تسهیل می‌شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری این آزمون‌ها به ارتقای کیفی سطح سلامت جامعه کمک کند.

 

دکتر کوهپایه‌زاده کیفیت طراحی سوال و برگزاری این دوره از آزمون‌های تخصصی و فوق تخصصی بورد را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و همکاری دبیرخانه شورای تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سنجش وزارت بهداشت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7701س.ق


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 119919
کلمات کلیدی