اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 13:39
  • بازدید : 45
  • تعداد بازدیدکننده : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس مرکز بهداشت شرق:

تحقق عدالت اجتماعی در سایه توانمندسازی مردم

رییس مرکز بهداشت شرق تحقق عدالت اجتماعی را در سایه توانمندسازی مردم منطقه عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق، در سومین نشست خانه مشارکت منطقه 13 در سالجاری، دکتر سلمان خانی رییس خانه‌های مشارکت دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از پویایی خانه های مشارکت در شرق تهران از زحمات مجموعه مرکز بهداشت شرق و کارشناسان این برنامه در این راستا تقدیر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های مشارکت شرق تهران در سطح دانشگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و دستیابی به اهداف پیشقراول هستند.

 

دکتر امیرعلی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران نیز ضمن تقدیر از زحمات ناهید خانجانی رییس خانه مشارکت و اداره سلامت شهرداری منطقه 13 به بیان اهداف و برنامه های خانه‌های مشارکت پرداخت.

 

وی اولویت دادن به سلامت مردم و پوشش همگانی سلامت را مهمترین عامل در دستیابی به اهداف برنامه خانه مشارکت برشمرد و یادآور شد:عدالت اجتماعی در سایه توانمندسازی مردم منطقه تحقق خواهد یافت .

 

دکتر فریدونفر با اشاره به تلاش برای پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر در جامعه  از افتتاح کلینیک دیابت سبز در منطقه 13 خبر داد  و یادآور شد که کارشناسان ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت منطقه با همکاری این کلینیک دیابت سبز در راستای شناسایی  و کنترل  بیماران دیابتی منطقه تلاش می‌کنند.

 

دکتر سیدمرتضی صدر رییس کلینیک دیابت سبز نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت شناسایی زودهنگام و درمان به موقع دیابت به معرفی این کلینیک و خدمات آن پرداخت.

 

براساس این گزارش سومین جلسه خانه مشارکت منطقه13 در سالجاری با حضور دکتر سلمان خانی رییس خانه های مشارکت مردم در سلامت دانشگاه، دکتر  امیرعلی فریدونفر رییس مرکز بهداشست شرق تهران، نمایندگان سازمان‌های تحت پوشش منطقه 13، روسای مراکز خدمات جامع سلامت و  جمعی از کارشناسان مرکز بهداشت شرق برگزار شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 144384
کلمات کلیدی