اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 16:46
  • بازدید : 144
  • تعداد بازدیدکننده : 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز احسان و نیکوکاری

خیرین، یاور همیشگی جامعه بهداشت و درمان کشور

مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی ضمن گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری، هموطنان خیر و نیکوکار را به مشارکت در امور خیر در حوزه سلامت دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، متن کامل این پیام به شرح زیر است.

"الّذین ینْفقون أمْوالهمْ باللّیْل والنّهار سرًّا وعلانیةً فلهمْ أجْرهمْ عنْد ربّهمْ ولا خوْفٌ علیْهمْ ولا همْ یحْزنون

 

سپاس خداوند کریم را که آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین، پیوسته پرستاره بر تاریک جهان درخشیده است و آوازه فرهنگ خیرخواهانه و انسان دوستانه این سرزمین کهن در دنیا طنین انداز است.

در این خاک پرگهر، نیکوکاران فهیم حوزه سلامت با بذل مال و قدوم مبارک خویش همواره یار و یاور جامعه بهداشت و درمان کشور، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در نیل به اهداف و ارتقای شاخص‌های سلامت بوده اند. این فداکاری برگرفته از باور راستین به بخشش و انفاق برای رسیدن به ذروه کمال به مصداق آیه شریفه "لن تنالوا البر حتی تنقو مما تحبون" است که بی اختیار ما را با کلام لسان الغیب، حافظ علیه الرحمه، به تجلیل و تکریم نیکوکاران عزیز وا می‌دارد:


نهاد نیک تو کامت برآورد            جان ها فدای مردم نیکونهاد باد

روز ملی احسان و نیکوکاری مصادف با چهاردهم اسفندماه را به تمامی جامعه خیرین به خصوص خیرین عرصه سلامت که طاقت درد و نداری مردم عزیز کشور را ندارند و با حمایت‌های خود دردمندان بی بضاعت را خشنود نموده و روزنه امید بهبودی را برای این عزیزان به ارمغان آورده صمیمانه تبریک عرض می کنیم؛ این عزیزان همواره با کمک های مالی و انسانی ما را در دستیابی به شاخص های ملی جهانی بخشش نیز  کمک نموده اند.


دست نیاز به سوی شما عزیزان گشوده‌ایم و با اشتیاق دست پر مهر و نیکوکار شما را می‌بوسیم.

مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه"

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 139685
کلمات کلیدی