اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 09:30
  • بازدید : 196
  • تعداد بازدید : 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رییس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه دانشجویان و اساتید تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متن این پیام به شرح زیر است:

"بوی ماه مهر و فرا رسیدن بهار علم و دانش، آغاز فصلی نو را برای تحول، پویایی و شکوفایی به همه خردجویان و دوستداران دانش نوید می دهد تا دوباره در مسیر تعلیم و تعلم برای تعالی گام بردارند.

امید است سال جاری، شاهد درنوردیدن مرزهای دانش سلامت و خودکفایی کشور در این عرصه، به پشتوانه حضور رهروان راه مقدس آموزش و اندیشه ورزی باشیم.

 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی بزرگترین ارایه کنندگان خدمات سلامت در کشور، به خود می‌بالد که با سابقه بیش از شش دهه حیات آکادمیک و با بهره‌مندی از حضور شایسته اساتید نامدار و اندیشمند، سال‌های مدید چراغ آموزش را برای میزبانی از جوانان مستعد و پرتلاشی فروزان نگاه داشته است که سرنوشت سرزمین عزیزمان ایران و پاسداری از گوهر گرانمایه سلامت هموطنانمان به دانش و تخصص آنان گره خورده است.

با تبریک آغاز سال تحصیلی به تمامی اساتید محترم و دانشجویان گرامی به ویژه نودانشجویان، صمیمانه از همه اساتید و دانشجویان دعوت می‌کنم که با حضور جدی و پرشور خود برای انجام فعالیت‌های آموزشی همت گمارند تا با توکل به خداوند متعال، همچون سال‌های گذشته نام این دانشگاه را در فراز قله‌های دانش، اعتلا بخشیم.

 از خداوند متعال، برای تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، آرزوی توفیق روزافزون در تمامی عرصه ها را دارم. 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7703م.ر

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 146344
کلید واژه