اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/11/26 - 17:55
  • بازدید : 1297
  • تعداد بازدید : 155
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ایستگاه سلامت در متروی تهران برپا شد/ خدمات مشاوره ای رایگان تا 4اسفند

کارگاه‌های مشاوره رایگان تغذیه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز بهداشت شرق تهران در دو ایستگاه متروی پیروزی و شیخ الرئیس برپا شده است.

کارگاه‌های مشاوره رایگان تغذیه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز بهداشت شرق تهران در دو ایستگاه متروی پیروزی و شیخ الرئیس برپا شده است. 
با تلاش معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میز مشاوره رایگان تغذیه در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم از اصول تغذیه سالم در زمینه کنترل وزن و کاهش ابتلا به بیماری‌های مزمن در مترو تهران مستقر شده است. 
توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت و افزایش سلامت جسمانی از اهداف اصلی این برنامه است و کارشناسان تغذیه با حضور در این دو ایستگاه پاسخگوی سؤالات مسافران مترو هستند. 
کارگاه مشاوره تغذیه در دو ایستگاه پیروزی و شیخ الرئیس تا 4 اسفند ماه آماده ارائه خدمت به مسافران مترو است. 
 
  • گروه خبری : اخبار سلامت
  • کد خبر : 42853
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.