بهداشت و امنیت غذایی مدارس در دستور کار دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفت
مدیرکل اموراجتماعی استانداری از برگزاری جلسه هماهنگی دانشگاهها درحوزه سلامت و امنیت غذایی خبرداد وگفت: تفاهمنامهای با دانشگاه های علوم پزشکی تهران و آموزش و پرورش منعقد شد که به حوزه بهداشت و امنیت غذایی در مدارس توجه ویژه شود.
1395/07/24 - 14:03
انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در زمینۀ پژوهش در غذا و تغذیه انتخاب شد
انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از سال 1992 میلادی به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در آموزش و پژوهش تغذیه انتخاب شد. پس از یک دوره وقفۀ 3 ساله و تلاش های مستمر سازمانی، ملی و منطقه ای به منظور کسب جایگاه قبلی، انتخاب مجدد این موسسۀ پژوهشی به عنوان مرکز همکار WHOصورت پذیرفت.
1395/07/18 - 11:25